Dit avontuur is geschikt voor 2 tot 6 spelers met een minimum graad 5.
De aanwezigheid van een Tovenaar is bijna een noodzaak, maar het avontuur kan ook zonder Tovenaar worden gespeeld, alhoewel dit avontuur draait rond een nieuwe vorm van magie.
Bovendien worden er enkele “nieuwe soorten” creaturen in beschreven die het spel zeer zullen verrijken met hun aanwezigheid !
Spelmeesters: Lees het verhaal enkele malen door, zodat het goed in je hoofd zit. Dit avontuur is zeker niet gemakkelijk te leiden en vergt een spelmeester die zeker is van zijn of haar stuk en goed kan improviseren. Indien de helden zich echter gedragen zoals het hoort – en dat kunnen ze (zoals zal blijken) maar beter doen – heb je een avontuur waar nog jaren over wordt gesproken – ik spreek uit ervaring.
Rudolf!
** klik op de tekeningen om het verhaal en de nodige spreuken af te halen **


**
Commentaar van deze OdM webstek.
Opnieuw is Rudolf er toch maar in geslaagd van een ouder avontuur uit een totaal andere RPG te verwerken tot een speciaal verhaal voor OdM. Het wordt soms te weinig gezegd doch enig respect is hier toch aan de orde!
RESPECT !
Geef een reactie